Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi Pexels.com nuotr.
Reporteris BrigitaŠaltinis: Etaplius.lt
Žodį rinkodarą veikiausiai girdėjote milijonus kartų. Dažniausiai jis siejamas su klientų pritraukimu, bet tuo rinkodaros nauda nesibaigia.
Didina prekės ženklo matomumą
Tinkamai pasirinktuose informacijos kanaluose skleidžiant kokybišką turinį, apie jūsų prekės ženklą sužino vis didesnė visuomenės dalis, o tuo pačiu – ir potencialūs klientai. Prekės ženklo matomumo didinimas ypač aktualus mažoms įmonėms, kurios neretai susiduria su patikimumo ir reputacijos iššūkiais.
Padeda kurti autoritetą
Jeigu teikdami informaciją su savo auditorija palaikote nuolatinį ryšį, atėjus laikui, ji kreipsis pagalbos į jūsų verslą. Tiesa, auditorijai siūlomas turinys turi būti kokybiškas, perteikiamas per patarimus, mokymą ir naudingus sprendimus be prievartos pirkti. Santykiai su klientu, paremti pasitikėjimu, savaime pereis į pelningus jūsų verslo sandorius.
Generuoja srautą
Publikavus daugiau kokybiško turinio savo svetainėje, galima palikti didesnį skaitmeninį pėdsaką – jūsų verslui atsivers galimybės atsidurti paieškos rezultatuose. Kai kuriate gerai optimizuotą turinį, atsakantį į klausimus arba išsprendžiantį problemas, greičiausiai įgysite aukštesnį reitingą paieškos sistemose. Tai padeda didinti organinį jūsų svetainės srautą, sukuriant daugiau galimybių lankytojams tapti potencialiais klientais.
Padeda priimti sprendimus
Pirkimas prasideda nuo paieškos. Aukštas jūsų verslo reitingas paieškos sistemose, kokybiškas turinys – visa tai padeda pirkėjui greičiau rasti reikiamą informaciją ir lengviau apsispręsti dėl pirkinio, o jūs tuo tarpu esate laikomi ekspertais. Kai klientas bus pasirengęs pirkti, tikimybė, kad rinksis būtent jus, gerokai išaugs.
Moko apie rinką
Dirbdami su rinkodaros projektais, geriau pažinsite savo sritį. Išryškės konkurentų privalumai ir trūkumai, o svarbiausia – įgysite žinių apie klientų poreikius bei įpročius. Tuomet sugebėsite savo produktus pateikti ir įkainoti taip, kad gautumėte didžiausią galimą rinkos vertę.
AdMetric.lt rinkodaros specialistas Dominykas Vaitkevičius:
Verslui būtina ne rinkodara, o tikslingas jos valdymas. Nes ir rinkodaros nebūvimą galima įvardinti kaip komunikacijos formą – tik tuomet verslas aiškiai neatskleidžia savo privalumų, vertybių ir lieka beveidis.
Tuo tarpu, verslas gerai žinantis savo tikslinę auditoriją, jos intencijas, gali tikslingai save identifikuoti kaip geriausią problemos sprendimo variantą ir konkurencinėje kovoje turėti aiškų išskirtinumą, padedantį ne tik didinti pardavimus, bet, ir kaip matome iš savo klientų, sėkmingai siūlyti didesnę kainą už savo paslaugas.
Nepamirškime – žmonės perka ne produktus ar paslaugas, bet sprendimus savo problemoms (sąmoningos ar pasąmoningos jos būtų), todėl jei sugebate iškomunikuoti, kad jūs – geriausias pasirinkimas, parduoti bus ne tik lengviau, bet ir pelningiau.
Jeigu domina detalesnė rinkodaros konsultacija, tuomet apsilankykite https://admetric.lt
Remiamas turinys