Aptartos socialinių paslaugų teikimo gerinimo galimybės

resize_1472x924_dsc08936
Marijampolė
Marijampolės savivaldybės nuotr.
Etaplius Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Marijampolės savivaldybė

Socialinių paslaugų tikslas yra užtikrinti, kad žmonės, kurie turi įvairių poreikių ir iššūkių, gautų reikalingas paslaugas laiku. Ši sritis yra ypač svarbi siekiant užtikrinti socialinės atskirties mažinimą. Norint užtikrinti socialinės globos paslaugų teikimą laiku, būtina atsižvelgti į keletą svarbių veiksnių, tokių kaip efektyvus vertinimas ir planavimas bei tarpusavio komunikacija.

Turint tikslą tai aptarti Marijampolės  savivaldybės administracijoje  2024 m. vasario 29 d. vyko Socialinių paslaugų skyriaus specialistų organizuojamas pasitarimas-diskusija su ilgalaikę ir (ar) trumpalaikę socialinę globą teikiančių įstaigų socialiniais darbuotojais.

Susitikime dalyvavo Marijampolės savivaldybės vicemeras Artūras Visockis, Marijampolės savivaldybės tarybos narys, Socialinės ir sveikatos apsaugos komiteto pirmininkas Alvydas Kirkliauskas, trisdešimt penki socialiniai darbuotojai, atvykę iš Suvalkijos socialinės globos namų, VšĮ Marijampolės ligoninės, Marijampolės specialiųjų globos namų, VšĮ Marijampolės pirminės sveikatos priežiūros centro, Marijampolės VšĮ Šv. Arkangelo Mykolo globos namų, VšĮ „Giedruma LT“, Kalvarijos socialinės globos namų, Marijampolės savivaldybės administracijos socialinių paslaugų skyriaus vedėja ir vyriausiosios specialistės, atsakingos už ilgalaikės ir (ar) trumpalaikės socialinės globos paslaugas – Daiva Lieguvienė ir Raimonda Knygauskaitė-Dvylienė.

Socialinių paslaugų skyriaus vedėja Jolita Žukelienė padėkojo visiems susirinkusiems.  Pasitarimo metu buvo aptarti kylantys klausimai dėl prašymų ir asmenų socialinių paslaugų poreikio vertinimų formų pildymo bei kiti aktualūs klausimai. Diskusijos metu socialiniai darbuotojai turėjo galimybę išsakyti savo rūpimus klausimus ir aptarti kasdienius iššūkius. Pasitarimo pabaigoje socialiniai darbuotojai pritarė, kad tokių susitikimų reikia tam, kad galėtų išsispręsti savo kasdienio darbo iššūkius. Buvo nutarta periodiškai kviesti susitikimus, siekiant kuo glaudesnio bendradarbiavimo, norint užtikrinti sklandesnį ir kokybiškesnį socialinių paslaugų prašymų nagrinėjimą ir socialinių paslaugų teikimą laiku.