Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Mokykla (asociatyvi nuotr.) / Unsplash
ELTA.LTŠaltinis: ELTA.LT
Apklausos duomenimis, didžiausia dalis respondentų (42 proc.) įvardijo, kad DI įrankiai jiems padeda rasti atsakymus į klausimus tam tikra pamokos tema, 35 proc. sakė, jog DI pagalba siekia įgyti papildomų žinių ir informacijos. Tiesa, 29 proc. mokinių įvardijo, kad DI įrankių ruošiantis pamokoms nenaudoja.
Taip pat 69 proc. mokinių norėtų, kad DI įrankių panaudojimo įgūdžių būtų mokoma mokyklose. 21 proc. apklaustųjų Lietuvoje įvardijo, jog jų mokykloje vienu ar kitu būdu yra integruojami dirbtinio intelekto sprendimai.
Apklausos metu paaiškėjo, kad mokiniai Lietuvoje suvokia abipusę naujųjų technologijų įtaką bei ateityje įžvelgia tiek DI kuriamas galimybes, tiek keliamus pavojus.
40 proc. apklausos dalyvių įvardijo, kad DI gali skatinti plagijavimo problemą, o trečdalis galvoja, kad ateityje DI gali sumažinti mokytojo vaidmens svarbą. Kita vertus, 35 proc. mokinių mano, kad DI palengvins mokytojų darbą ir padarys jį efektyvesnį.