PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Sportas2021 m. Lapkričio 19 d. 13:08

Antanas Juknevičius atsarginius ratus į „KREDA“ komandos sunkvežimį sukrovė pats

Vilnius

Nuotraukos sviesiautamsiau.lt

Reporteris DovilėŠaltinis: Etaplius.lt


194813

Dakaro raliui besiruošiantis Antanas Juknevičius pats pakrovė atsarginius ratus į techninio palaikymo sunkvežimį. Tai padaryti jam padėjo komandos partnerių „ALWARK“ technika – elektrinis krautuvas „Linde“ E16P, kuriuo kelias dešimtis kilogramų sveriančius ratus galima pakrauti lengvai ir greitai. Dar 2018 m. Dakaro organizatorių pripažinta ekologiškiausia komanda tvarius ir aplinkai draugiškus sprendimus naudoja iki šiol.


Foto galerija:

atsarginiai-ratai-buvo-pakrauti-i-kreda-komandos-sunkvezimi.jpg
antanas-juknevicius-atlieka-paskutinius-darbus-iki-technikos-isvykimo.jpg
antanas-juknevicius-ruosia-technika.jpg
elektrinis-krautuvas-alwark.jpg

Taupo laiką ir jėgas

Iki šiol atsarginius ratus, kurių kiekvienas sveria 45 kg, mechanikai kraudavo savo rankomis. Tokių ratų sunkvežimyje iš viso 28, tad pakrovimui tenkančios svorio ir laiko sąnaudos buvo labai didelės. Todėl lenktynių komandai reikėjo greitesnio sprendimo, nes kiekviena akimirka yra aukso vertės.

Šiemet darbas lengvas ir sklandus, nes atliekamas su šakiniu elektriniu krautuvu „Linde“ E16P, kurį komandai suteikė partneriai iš „ALWARK“. Su šiais partneriais, atstovaujančiais tvarius technikos sprendimus siūlančią įmonę, Antanas Juknevičius bendradarbiavo jau pernai.

Krautuvas „Linde“ yra modernus, draugiškas aplinkai, elektrinis, su pažangia ličio jonų akumuliatorių technologija, o tai labai svarbu komandai, kuri ne vienerius metus naudoja ekologiškus sprendimus: ant palaikymo sunkvežimio ir kemperio stogo įrengtos saulės elektrinės, viso Dakaro metu naudojami elektriniai įrankiai, apsieinama be triukšmingų, teršiančių benzininių generatorių. 2018 m. Antano Juknevičiaus komanda pelnė išskirtinį „Eco-Label“ apdovanojimą už įdiegtą tvarų saulės energijos panaudojimo sprendimą ir buvo pripažinta viena ekologiškiausių Dakare.

„Elektrinis krautuvas „Linde“ E16P prisideda prie švaresnės aplinkos, skleidžia mažiau triukšmo, jame taikomos aplinkai draugiškos technologijos. Moderni įranga bei saugi darbo aplinka yra svarbūs mūsų komandai, pagal tai renkamės partnerius, kurie geba pasiūlyti ir užtikrinti tvarius, ekologiškus sprendimus, palengvinti darbą. Mechanikams ir ekipažui bus užtektinai iššūkių Saudo Arabijoje, tad džiaugiamės kiekviena sutaupyta akimirka“, – sako „KREDA“ komandos lyderis A. Juknevičius.

Manevringas ir produktyvus

Krautuvo keliamoji galia siekia iki 1600 kg. Pats krautuvas keturių ratų, bet apsisukimo spindulys beveik kaip triračio, todėl jis ne tik stabilus, bet ir manevringas. Šiuo krautuvu pavyksta sėkmingai išlaviruoti net ir siauriausioje erdvėje, o tai labai svarbu keliant sunkius krovinius ar važinėjant mažo pločio pravažiavimuose, kuriais dažniausiai pasitinka ilgi sandėlių koridoriai.

„Džiaugiamės galėdami ne tik palengvinti partnerių komandos krovos darbus, bet kartu sudaryti sąlygas saugesnei bei švaresnei darbo aplinkai. Kadangi Antano komandai paskutinės dienos Lietuvoje ypač įtemptos, ieškojome efektyviausių ir greičiausių sprendimų. Tam puikiai tiko mūsų siūlomų „Linde“ krautuvų nuomos paslauga. Atsižvelgiant į dabartinę verslo dinamiką labai svarbu būti lankstiems bei gebėti reaguoti į kliento poreikius čia ir dabar. Džiaugiamės, kad ir šiuo atveju pavyko operatyviai sureaguoti bei pastiprinti technikos gretas“, – teigia „ALWARK“ įmonės vadovas Julius Urbanavičius.

Dirbti su elektriniu krautuvu itin paprasta ir produktyvu. Laikas nuo funkcinių mygtukų paspaudimo iki veiksmo pradžios – ypač trumpas, o krautuvo įranga juda greitai ir efektyviai. Ratų pakėlimui naudojamas specialus priedas – rotacinis ritinių griebtuvas, kuris tinka ne tik padangoms, bet ir pramoniniams popieriaus rulonams, metalo industrijoje naudojamiems vamzdžiams ir pan. Keltuvo priedus uždėti ir nuimti itin lengva – tai nereikalauja didesnių pastangų.

Ši išskirtinė elektrinių šakinių krautuvų „Linde“ serija pasižymi plačiu specifikacijų spektru, tenkinančiu įvairius kiekvieno tipo, pramoninės ir komercinės taikymo sričių reikalavimus. Tai optimalus pasirinkimas tiems, kam svarbu preciziškas krovinių gabenimas net itin mažose erdvėse.

Jau šį pirmadienį (lapkričio 22 d.) komandos technika (lenktyninė mašina, techninio palaikymo sunkvežimis ir kemperis) pajudės iš Lietuvos į Marselio uostą Prancūzijoje. Palaikymo sunkvežimį ir kemperį vairuos komandos mechanikai. Marselio uoste technika bus pakrauta į laisvą, kuris po mėnesio turėtų pasiekti Saudo Arabijos krantus.

Lenktynininkas su likusiais „KREDA“ komandos nariais į Saudo Arabiją išskris lėktuvu prieš Kalėdas.

2022-ųjų Dakaro ralis sausio 1-14 dienomis trečią kartą vyks Saudo Arabijoje. „KREDA“ komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs lietuvis Dakaro lenktynininkas, besirengiantis 13-am savo Dakarui. Smėlynus ir dykumas laikantis savo stichija, Dakaro panku vadinamas lenktynininkas yra tris kartus pagerinęs Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-iais Antanas Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda.