Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Visagino savivaldybės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Visagino savivaldybė
Apklausos metu savo nuomonę pateikė 65 gyventojai. Rezultatų vertinimui rodiklis nėra didelis, tačiau grįžtamasis savivaldybės gyventojų ryšys tampa svarbiu rodikliu siekiant gerinti teikiamų paslaugų kokybę.
Rezultatai rodo, kad gyventojai lieka patenkinti asmenų aptarnavimo kokybe savivaldybėje. Aukščiausiu balu aptarnavimo kokybę įvertino daugiau kaip 46 procentų respondentų, labai gerai – pažymėjo 20 procentų, nepatenkinti – 2 procentai.
Teikiamų paslaugų kokybės vertinimo balsai pasiskirstė taip: daugiau kaip 38 procentai apklausoje dalyvavusių respondentų teikiamų paslaugų kokybę vertino labai gerai, daugiau kaip 24 procentai – gerai, ir 1 procentas – nebuvo patenkinti paslaugų kokybe.
Džiaugiamės sulaukę gyventojų pasiūlymų dėl galimo paslaugų teikimo ir aptarnavimo savivaldybėje pagerinimo. Daugiausiai nurodyta pasiūlymų dėl elektroninių paslaugų plėtros (galimybė teikti prašymus ir paraiškas el. būdu, internetinių ir mobiliųjų platformų kūrimas, virtualių robotų ir kitų technologinių sprendimų diegimas). Atkreiptas dėmėsis į darbuotojų mokymus (kompetencija, bendravimas, problemų sprendimas) ir paslaugų organizavimo kokybę („Vieno langelio“ principo taikymas, klientų srautų reguliavimo tobulinimas, greitesnis atsakymas į užklausas).