PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2021 m. Kovo 30 d. 20:23

Alytaus meras pasipiktino eilėmis prie pašto: tai nenormalu (papildyta Lietuvos pašto komentaru)

Alytus

Alytaus mero nuotr.

Reporteris BrigitaŠaltinis: Etaplius.lt


170040

Pastaruoju metu daug visuomenės pasipiktinimo sulaukianti Lietuvos pašto veikla nepraslydo ir pro Alytaus miesto mero Nerijaus Cesiulio akis. Socialiniame tinkle Facebook jis pasipiktino prie pašto nusidriekusia didžiule eile žmonių, ir patikino, kad tokia situacija tikrai nėra normali. 

Pasak mero, eilė prie pašto primena gūdžius sovietinius laikus, o žmonės priversti laukti lauke net ir esant žvarbiam orui. 

„Važiuoju į darbą. Eilė prie pašto kaip sovietmečiu prie deficitinių prekių.

Kol užsidegė žalias šviesoforo signalas, suspėjau suskaičiuoti 46 žmones. Laukia pusvalandį, valandą. Gal ir dar daugiau.

Gyventojai stovi lauke per lietų, šaltį. Nežinau, kaip Jums, bet toks vaizdelis miesto centre man neatrodo normalus“, – skelbia meras. 

N. Cesiulis teigia susidariusią padėtį aptaręs ir su pašto atstovais, kurie patikino, kad laukti tenka dėl pandemijos metu padaugėjusio siuntų skaičiaus. Bet mero tai neįtikino, todėl jis paprašė šią problemą išspręsti. 

„Susisiekiau su Lietuvos pašto atstovais. Jie tikino, kad siuntų kiekis išaugo karantino metu. Tačiau eilės esą juda labai greit. Aiškinomės beveik valandą. Ir gražiuoju, ir piktuoju. Ši problema egzistuoja kokius 4 metus, tad karantinas negali būti tikroji tokių eilių priežastis.

Optimizuodamas savo veiklą, Lietuvos paštas vieną filialą Vidzgirio mikrorajone uždarė. Beliko du: Putinuose ir centre. Kiek daug alytiškių gyvena centre? Iš kito miesto galo atvažiuoti apmokėti sąskaitų ir eilėje stovėti valandą vyresnio amžiaus žmogui, pasikartosiu, NENORMALU.

Per savaitę Lietuvos paštas pažadėjo surasti sprendimą. Alytus laukia,“ – skelbiama N. Cesiulio įraše. 

Trečiadienį Lietuvos paštas naujienų portalui Etaplius.lt atsiuntė bendrovės komentarą apie situaciją Alytuje.

Komentuoja Lietuvos pašto Tinklo vadovas Jonas Sadauskas:

Atsiprašome miesto gyventojų už nepatogumus ir dėkojame už supratingumą pandemijos metu.

Visada siekiame gerinti paslaugų kokybę klientams, įsiklausome į jų poreikius. Alytus nėra išimtis – girdime ir matome miesto gyventojų poreikius, reaguodami į juos, esame numatę veiksmų planą tiek šiuo įtemptu laikotarpiu, tiek žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą.

Konkrečiai šiuo laikotarpiu svarbu pabrėžti, jog gyvename neįprastomis sąlygomis. Pirmiausia, fiksuojame rekordinius siuntų kiekius, kurie lemia didesnį klientų srautą pašto skyriuose. Juose dėl karantino ribojimų galime aptarnauti mažiau klientų nei įprastai, tačiau dirbame pilnu pajėgumu, aptarnaujame tiek žmonių, kiek galime ir leidžia taisyklės.

Atsižvelgdami į situaciją, dar praeitą savaitę priėmėme sprendimą laikinai pailginti centrinio pašto darbo laiką. Bendraujame su Alytaus meru, nusimatėme ir papildomų veiksmų planą: artimiausiu metu buvusiose pašto patalpose Topolių g. 2 bus įrengtas laikinas siuntų išdavimo punktas, nuo rytojaus priimami papildomi darbuotojai. Tai nėra vieninteliai sprendimai. Alytaus gyventojai aktyviai naudojasi paštomatais, todėl vos prieš mėnesį vienas iš jų buvo praplėstas, siuntas į paštomatus dėsime ir sekmadieniais, kad kuo daugiau siuntų  gyventojai galėtų atsiimti jiems patogiu metu.

Lygiagrečiai esame numatę veiksmus ir ateityje – didinti pašto tinklo padengiamumą mieste atnaujinant pašto skyrius, perkeliant juos į klientams patogesnes patalpas, taip pat didinant paštomatų skaičių.

Nuolat stebime situaciją ir ieškome sprendimų, kaip klientus aptarnauti greičiau, patogiau, ir svarbiausia, saugiai.