PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2018 m. Gegužės 30 d. 09:51

„Akropolių“ įmonių grupės kombinuota apyvarta pernai išaugo 4 proc.

Lietuva

Reporteris ViktorijaŠaltinis: Etaplius.lt


39596

Nekilnojamojo turto projektų vystymo ir nuomos paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Bulgarijoje valdančios „Akropolių“ įmonių grupės kombinuota apyvarta pernai sudarė 82,8 mln. eurų ir augo 4 proc. lyginant su 2016 metais.

Bendra „Akropolių“ įmonių grupės valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų apyvarta pernai siekė 568,3 mln. eurų ir, lyginant su 2016 m., augo 4,6 proc. Sparčiausiai pardavimai augo Vilniaus „Akropolyje“, kur apyvarta pernai sudarė daugiau nei 298 mln. eurų ir buvo 5 proc. didesnė nei 2016 m. Beveik 4 proc. apyvartos augimas fiksuotas Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“, kur nuomininkų pardavimai pernai siekė atitinkamai 175,5 mln. ir 94,6 mln. eurų.

Iš viso per 2017 m. Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ sulaukė 33,1 mln. lankytojų.

Pasak „Akropolis Group“ valdybos pirmininkės Saulės Zabulionytės, nuolatinis „Akropolių“ atsinaujinimas - naujų prekių ženklų parduotuvės ir pramogų tiekėjai - leidžia nuomininkams nuosekliai didinti pardavimus, kartu didinant ir juos valdančių įmonių kombinuotus finansinius rezultatus.

Ypač daug naujovių - net 10 naujų prekės ženklų parduotuvių - šiais ir kitais metais lauks Vilniaus ,,Akropolio“ lankytojų. Duris jau atvėrė pirmoji Baltijos šalyse apatinio trikotažo, sportinės ir paplūdimio aprangos, miego drabužių, aksesuarų ir avalynės prekių ženklų „Oysho“ parduotuvė, vasaros pabaigoje bus pristatyta britų prekės ženklo „Superdry“ parduotuvė, siūlanti išskirtinio dizaino ir kokybės drabužius bei aksesuarus, o prieš rudens sezoną parduotuves atidarys ir pasaulinio garso prekių ženklai - „Calvin Klein Underwear“ bei „Tommy Hilfiger“.

„2019-aisiais, neužsidarę nė vienai dienai, atnaujinsime Vilniaus „Akropolį“, lankytojams pristatydami daugiau nei 30 naujausių parduotuvių koncepcijų, tarp jų - didžiausias ,,Zara“, ,,Reserved“ bei ,,Maxima XXX“ parduotuves Lietuvoje. Užsukti kvies poilsio ir renginių erdvė bei unikalios pramogos, moderniais garso ir apšvietimo sistemų sprendimais praturtinta naujausia šalyje Ledo arena. Lankytojų patogumui bus atnaujintas ir alėjų interjeras, sukurta inovatyvi nuorodų ir informacijos sistema.

Rygos „Akropolyje“, kurio statybos darbus numatoma baigti kitų metų pradžioje, duris atvers pirmoji Baltijos šalyse „Van Graaf“ mados prekių tinklo parduotuvė, naujiena Latvijos rinkoje - „Oysho“ prekės ženklas bei didžiausios Latvijoje „Zara“, „River Island“ parduotuvės, Švedijos laisvalaikio milžino „O'Learys“ laisvalaikio ir restoranų centras, ledo arena, sporto klubas, kino centras su moderniausia IMAX filmų sale, 25 restoranai ir kavinės“, - sako S.Zabulionytė.

Eleonora Budzinauskienė (ELTA)