Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Jis teigė artimiausiu metu ketinantis susitikti su už susisiekimą atsakingais Lietuvos bei Estijos ministrais.
„Akcijas parduodu ne aš, tai darytų mūsų akcininkai – Latvijos valstybė ir privatūs investuotojai. (...) Manau, kad kad tai labai pozityvus pareiškimas (susisiekimo ministro M. Skuodžio – BNS) Baltijos šalims, nes tokį patį ar panašų pareiškimą padarė ir Estijos ministras. Po šių pareiškimų susitarėme susitikti tiek su Lietuvos, tiek su Estijos ministrais“, – „15min“ teigė M. Gaussas, paprašytas pakomentuoti susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio pareiškimą apie svarstomą „Air Baltic“ akcijų įsigijimą.
„Jei kalbėtume apie susitarimą dėl akcijų pirkimo, tai, žinoma, atsižvelgiant į IPO, tai labiau tikėtina nei netikėtina. Tačiau tai padaryti būtų įmanoma ir šiandien, tiesiog sudarius akcininkų susitarimą, tik, pasikartosiu, tai ne oro linijų atsakomybė, o akcininkų“, – kalbėjo bendrovės vadovas.
M. Gaussas nenurodė, kiek „Air Baltic“ akcijų būtų parduodama per antroje šių metų pusėje planuojamą pirminį viešąjį akcijų platinimą (IPO).
Susisiekimo ministras Marius Skuodis anksčiau sausį pranešė, kad Lietuva svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų. Anot jo, šiuo metu tariamasi dėl galimų sandorio sąlygų.
97,97 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.