PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2021 m. Sausio 7 d. 16:56

5 didžiausi iššūkiai, kuriuos padeda suvaldyti verslo valdymo sistema

Lietuva

Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt


160985

Verslo valdymas yra daug pastangų ir laiko reikalaujantis procesas. Įmonių darbuotojai greitai pasimeta informacijos, dokumentų ir procesų srautuose, ypač kai kasdien reikia koordinuoti dešimtis skirtingų užduočių.

Todėl „Softera“ siūlo daug efektyvių būdų, padėsiančių supaprastinti smulkiojo verslo valdymą. Dažnai klaidingai manoma, kad verslo valdymo sistema tinka tik vidutinio dydžio ir didelėms įmonėms. Tačiau kiekvieną sprendimą sėkmingai galima pritaikyti ir mažose, augančiose įmonėse.

Taigi, su kokiais 5 didžiausiais iššūkiais padeda susidoroti tinkamai parinkti ir profesionalų įdiegti verslo procesų valdymo sprendimai?

  • Personalo valdymas

Pasirinkus puikiai kiekvieno verslo unikalius poreikius atitinkančią personalo valdymo sistemą, verslas įgyja daugybę pranašumų.

Pavyzdžiui, duomenų, kuriuos turi surinkti, apdoroti ir prižiūrėti įmonių personalo skyrius, kiekiai yra milžiniški, be to, procesus valdant rankiniu būdu dažnai neįmanoma išvengti klaidų.

Tuo tarpu automatizuotas personalo valdymas ypatingas tuo, kad sistemoje kuriama darbuotojų duomenų bazė, tiksliai, be klaidų parengiami darbo grafikai, renkami ir saugomi darbo laiko registracijos duomenys, pateikiamos detalios ataskaitos.

Jei svarstote, koks personalo ir darbo užmokesčio valdymo sprendimas labiausiai tiktų jums, rekomenduojame pasikonsultuoti su „Softeros“ specialistais.

  • Finansų valdymas

Tinkamas finansų valdymas – sklandžios įmonės veiklos pagrindas.

Finansų valdymo sistemos suteikia įmonėms visą apskaitos funkcijų rinkinį, kad verslai galėtų atlikti kasdienes finansines operacijas ir sėkmingai rengti ketvirčio bei metines ataskaitas. Negana to, finansinę apskaitą palengvina ataskaitų, analizės, biudžeto sudarymo ir planavimo priemonės.

Finansų valdymo ir apskaitos sistemos pasirūpina tuo, kad visa įmonės finansinė informacija (nuo finansinių ir pardavimo rodiklių iki klientų mokumo) būtų pasiekiama realiuoju laiku ir vienoje vietoje. Be to, užtikrinama tiksli ilgalaikio turto apskaita.

Tinkamai parinktos sistemos padės lengviau vesti finansų apskaitą. „Softeros“ diegiami sprendimai visiškai atitinka LR teisės aktus ir įmonėms keliamus finansinės apskaitos reikalavimus.

  • Atsargų valdymas

Jeigu įmonė užsiima prekyba arba gamyba, viena iš pagrindinių jos užduočių – atsargų valdymas. Tinkamai parinkta ir įdiegta sistema padeda valdyti atsargas, stebėti, kokie produktai – paklausiausi, kada reikia papildyti atsargas ir kt. Be to, kai kurios sistemos netgi leidžia stebėti siuntų judėjimo kelią. Taigi, pasinaudojus automatizavimo privalumais, galima stebėti, kaip naudojamos atsargos ir kiek jų reikėtų turėti sandėlyje.

Atsargų valdymo sistemas galima pritaikyti net ir paslaugų įmonėms.

  • E. parduotuvės integracija su verslo valdymo sistema

Pastaruoju metu nemažai įmonių diegia inovatyvų sprendimą – su verslo valdymo sistema integruojama ir e. parduotuvė. Per Softera.eCom integraciją visi e. komercijos duomenys realiuoju laiku perduodami iš verslo valdymo sistemos į e. komercijos platformą, ir atvirkščiai.

Integracija – itin naudinga patikimai, sistemingai, produktyviai ir pelningai norintiems veikti verslams. Nesusiejus e. parduotuvės su verslo valdymo sistema, duomenys neretai susidubliuoja, įsivelia nemažai klaidų, tad gaunama netiksli informacija apie prekių likučius, sutrinka tiekimo grandinės procesai.

Integracija tarp dviejų sistemų taip pat padeda sumažinti žmogiškųjų klaidų riziką – informacijos nereikia tiek įvesti, tiek ir atnaujinti rankiniu būdu. Be to, sumažėja ir klientų duomenų dubliavimosi tikimybė.

  • Ryšių su klientais valdymas

Ryšiams su klientais valdyti skirta CRM sistema. Su ja paprastai daugiausiai dirba įmonių pardavimų, klientų aptarnavimo ir rinkodaros skyriai. Ši sistema padeda nustatyti potencialius verslo klientus, kaupti informaciją apie juos ir užmegzti su jais ryšį. Taip pat vienas iš didžiausių CRM sistemos privalumų – jog ji padeda išanalizuoti esamų klientų poreikius ir pirkimo įpročius bei leidžia juos patenkinti. Klientai, kurių poreikiai patenkinami, tampa lojaliais.

Pardavimai didinami naudojant kryžminio (angl. cross-sell) ir susijusio (angl. upsell) pardavimo technikas. Be to, sistema padeda planuoti pardavimus bei organizuoti rinkodaros kampanijas – jos tampa efektyvesnės, nes sutrumpinamas pardavimo ciklas, geriau pasiekiama tikslinė auditorija.

Patyrę „Softeros“ specialistai pasiūlys optimalius sprendimus, padėsiančius saugiai valdyti informaciją.

Taip pat kviečiame susisiekti, jei norite sužinoti, kokia verslo valdymo sistema geriausiai atitiktų jūsų įmonės poreikius.

Remiamas turinys