Prisijaukinęs pieštuką: studentas R. Šulskis iliustruoja žaidimų personažus

Šiaulių valstybinės kolegijos studentas Reinaldas Šulskis mokosi Informacijos paslaugų paslapčių, tačiau jo aistra ir talentas – virtuoziškai valdyti pieštuką. Piešdamas nuo vaikystės jis nesitikėjo, kad kada nors teks iliustruoti žaidimų personažus.

- Nuo kelių metų pradėjai piešti?

Piešti pradėjau dar būdamas 5 ar 6 metų.

- Ar piešimas tapo tavo didžiausiu pomėgiu?

Pradžioje piešiau kaip ir kiekvienas vaikas, nes tai patiko, bet vėliau tai tapo didžiausiu mano pomėgiu.

- Kas pastūmėjo tave toliau gilintis į atrastą pomėgį?

Piešti mane pastūmėjo filmukas „Drakonų kova“. Patiko veikėjai, norėjosi juos perkelti ant savo popieriaus lapo. Konkuruodavome su draugais kas geriau nupieš. Mokykloje atsirado daugiau draugų, kurie skatino motyvuodami mane piešti. Net atsirasdavo tokių, kurie paprašydavo nupiešti kokį nors veikėją iš animacinio filmuko.

Mokytojai lengvai pastebėdavo talentingesnius vaikus. Pasiūlydavo sudalyvauti viename ar kitame piešimo konkurse, o dalyvaujant tokiuose konkursuose norisi pasirodyti kuo geriau. Paauglystės laikotarpiu jau reikėjo pradėti galvoti apie tolimesnį gyvenimą, studijas. Visada norėjau įstoti į menų sritį. Tada pradėjau šiek tiek daugiau gilintis į patį piešimą kaip dalyką. Kompiuterinis grafinis dizainas ir internetas praplėtė mano akiratį.

Tarpusavyje su žmonėmis iš skirtingo pasaulio šalių pradėjome dalintis savo sukurtais darbais kritikuodami ir skatindami vieni kitus tobulėti.

- Ar ateityje siesi savo specialybę su pomėgiu?

Mano specialybė su pomėgiu nelabai dera iš pirmo žvilgsnio, bet viską galima integruoti vienokiu ar kitokiu būdu. Tačiau specialybę bandysiu sieti su savo pomėgiu.

- Jau kurį laiką pieši video žaidimams. Ar tavo planuose tai buvo numatyta?

Planų dalyvauti video žaidimo kūrimo procese buvo, bet negalvojau, kad būsiu tinkamas tam, nes esu tik savamokslis.

- Kaip piešiami tie personažai, ką reikia išmanyti?

Kol kas mano veikla yra žaidimo personažų piešimas, bet vėliau gal ir teks pabandyti ką nors kitą. Piešiu judesius iš kurių vėliau yra padaromos animacijos. Pvz: vaikščiojimas, šokinėjimas. Bet tai nėra lengva ir neužtenka tik mokėti piešti ar naudotis tam tikra programa. Reikia suprasti kaip juda objektas ir kokie veiksniai jį veikia.

- Kiek laiko užtrunka nupiešti žaidimo personažą?

Kalbant apie atskirus kadrus, judesius, tai gali užtrukti nuo 30 min iki 1 valandos ar netgi daugiau. Kartais judesiai pasikartoja, skiriasi mažytės detalės, todėl nereikia visko perpiešti ir taip yra sutaupomas laikas.

Jeigu kalbant apie visą personažą, užbaigiant nuo pradžios iki galo visus judesius, tai gali užtrukti mėnesį arba pusę metų. Viskas priklauso nuo technikos, dizaino, todėl reikia galvoti protingai kuriant dizainą. Taip pat reikia atsižvelgti į tai, kaip yra planuojama dienotvarkė.

Kalbino Ieva Šyvokaitė

 

Etaplius informacija

Griežtai draudžiama Etaplius.lt naujienų portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Etaplius.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Etaplius.lt šaltinį. Ši informacija yra VšĮ “Šiauliai plius” nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu redakcija@etaplius.lt.

Komentuok mus Facebook`e

Komentaro rašymas