Gardūs, nesudėtingi ir sveiki smaližių pusryčiai

Ne veltui sakoma – „pusryčius suvalgyk pats, pietus pasidalink su draugais, o vakarienę atiduok priešui.“ Pusryčiai – kone svarbiausias dienos valgis, nes tai yra energijos užtaisas naujai dienai. Pusryčių metu rekomenduojama maitintis maistu, turinčiu angliavandenių, kurie itin reikalingi protinei veiklai. Puikiai tinka grūdiniai produktai, vaisiai.

Naujienų portalas Etaplius.lt siūlo visiškai nesudėtingą, tačiau sveiką ir labai skanų pusryčių variantą, kuris patiks tiek mažiems, tiek dideliems.

Jums reikės:
viso grūdo bemielės duonos;
riešutų sviesto;
bananų;
chia sėklų.

Paruošti tokius pusryčius užtruksite vos keletą minučių, o sotumo jausmą jausite išties ilgai, nes duonoje gausu angliavandenių, riešutų svieste – baltymų, angliavandenių, įvairių lipidų, kalio, bananai taip pat puikiai tinka pusryčiams, o chia sėklose itin gausu ląstelienos, antioksidantų, kalcio, augalinių baltymų, vitaminų A, B3, geležies, magnio bei omega 3 ir 6 riebiųjų rūgščių.

 

Etaplius informacija

Griežtai draudžiama Etaplius.lt naujienų portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Etaplius.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Etaplius.lt šaltinį. Ši informacija yra VšĮ “Šiauliai plius” nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu redakcija@etaplius.lt.

Komentuok mus Facebook`e

Komentaro rašymas