2017 m. „Busturo“ laukia rimti darbai, o keleivių – kokybiškesnės paslaugos

Gabrielė Pastaukaitė
Su UAB „Busturas“ generaliniu direktoriumi Vaidu Seiracku kalbamės apie 2016 m. lydėjusius pokyčius, daug žadančią 2017-ųjų pradžią ir ateityje laukiančius iššūkius.

– Kokie „Busturui“ buvo prabėgę metai?

– Neblogi (šypsosi). Iš tiesų įmonę lydėjo daug pokyčių. Po 14 m. pertraukos keleivių kontrolę miesto autobusuose vėl perėmė įmonės darbuotojai. Iki tol šią paslaugą mums teikė kita įmonė, tačiau dėl to patyrėme didelių išlaidų, o norimo rezultato nebuvo. Tad nutarėme kontrolę vykdyti patys ir subūrėme 3 mobilias kontrolierių grupes. Sprendimas pasiteisino: tikrinome, kaip dirba mūsų vietinė kontrolė, ir nustatėme, kad taip vadinamų „zuikių“ dabar yra kur kas mažiau. O svarbiausia, kad atsisakę kitos įmonės paslaugų nuo 2016 m. vidurio per likusią metų dalį sutaupėme beveik 35 tūkst. Eur.

Taip pat atsisakėme specialistų iš šalies pagalbos ir 2016 m. mūsų pačių darbuotojai parengė 2016–2018 m. įmonės strateginį veiklos planą. Šiuo metu jie plėtoja ir tobulina 2017–2019 m. planą.

– Atrodo, kad stengiatės kuo daugiau funkcijų atlikti patys?

– Taip. Pagrindinis 2016 m. strateginio plano tikslas buvo veiklos efektyvinimas ir valdymo optimizacija. Taigi stengiamės išnaudoti turimą potencialą ir atsisakyti tų dalykų, kuriuos mes ir patys galime sėkmingai atlikti, sutaupydami lėšų.

– Kalbėdamas apie 2016 m., nepaminėjote novatoriškos vairuotojų blaivumo kontrolės patikros. Kas pasikeitė?

– Didžiuojamės, kad praėjusias metais įmonėje įdiegėme pirmąją pasaulyje biometrinio alkotesterio su veidų atpažinimo ir laiko kontrole sistemą. Dabar biometriniu prietaisu prieš darbo pradžią kasdien pasitikrina vidutiniškai 250 darbuotojų. Tokiu būdu ženkliai sumažinome blaivumo patikros kaštus: atsisakėme 2,5 medicinos slaugytojų etatų, mokame tik už stacionaraus alkotesterio nuomos paslaugą.

– Kokios buvo didžiausios 2016-ųjų pamokos, praversiančios ateityje?

– Didžiausia pamoka mums tapo Šiaulių rajono savivaldybės organizuotas konkursas „Keleivių vežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Šiaulių rajone paslaugos“. Dalyvaudami jame, pamatėme, kad Lietuvos rinka yra įdomi ir kitų valstybių vežėjams, kurie, patikėkite, nėra silpni varžovai. Tam, kad galėtume su jais konkuruoti, turime dar labiau pasitempti.
2016 m. nemenku iššūkiu tapo elektroninio bilieto sistemos įdiegimas. Bet susitvarkėme (šypsosi).

– O kokie iššūkiai „Busturo“ laukia 2017-aisiais?

– Ir toliau vykdysime optimizaciją, siekdami didinti mūsų veiklos efektyvumą. Neslėpsiu – šiais metais įmonės laukia struktūriniai pokyčiai. Kokie, padės nustatyti Veiklos auditas. Žinoma, kaip ir kiekvienais metais investuosime į klientų aptarnavimo kokybę ir pasitenkinimo lygio viešuoju transportu kėlimą.

– Negaliu nepaklausti – ar ir 2017 m. džiuginsite mus įvairiomis akcijomis?

– Dirbsime rimtai, tačiau pramogų neužmiršime (šypsosi). Jau esame numatę renginių, tikrai stengsimės visur dalyvauti kartu su šiauliečiais. Paatvirausiu: man, pavyzdžiui, labai įsiminė praėjusiais metais organizuotos orientacinės varžybos miesto autobusuose. Jos buvo skirtos dienos be automobilio paminėjimui.

– Ko dar gali tikėtis keleiviai?

– Mūsų uždavinys – kad 2017 m. į miesto gatves išriedėtų kuo daugiau naujesnių autobusų.

– Kiek žinau, rūpinatės ne tik keleiviais, bet ir savo darbuotojais?

– Taip. 2016 m. buvo priimtas sprendimas atnaujinti vairuotojų rezervo ir poilsio patalpas. Kadangi buvo sukurti kontrolierių etatai, jiems taip pat reikėjo paruošti patalpas. 2017 m. toliau gerinsime savo darbuotojų darbo sąlygas. Atėjus vasarai, ieškosime galimybių, kaip jas pagerinti remonto dirbtuvių darbuotojams. Jų patalpos buvo užmirštos daug metų. Iš tiesų norime, kad mumis džiaugtųsi visi: ir tie, kuriuos vežame, ir tie, kurie veža ar kitaip prisideda prie saugių ir patogių šiauliečių bei miesto svečių kelionių.

Reklama
Gabrielė Pastaukaitė

Griežtai draudžiama Etaplius.lt naujienų portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Etaplius.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Etaplius.lt šaltinį. Ši informacija yra VšĮ “Šiauliai plius” nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu redakcija@etaplius.lt.

Komentuok mus Facebook`e

Komentarai: 10

  1. lietuvis
    2017-02-17 08:15 Atsakyti Pranešti

    vakar Lietuvos valstybes gimtadienis o autobusai vazinejo be veliaveliu ,anksciau per visas sventes autobusai budavo pasipuose veliavelemes ,kodel dabar tas pamirsta?

  2. asd
    2017-02-13 11:49 Atsakyti Pranešti

    kokiom burzuikom, juokaujat, garaze salta taip pat kaip ir lauke, gal net salciau, jei lauke -10, tai remonto dirbtuvese -5 salcio.. o kur dar dregme, kur ventiliacija, ypac diena, kai suvaziuoja nemazai autobusu i dirbtuves, tai net nera kuom kvepuot.. o valdzios pareiskimas paprastas – gerkit daugiau arbatos ir susilsit.. zmones apsirenge pufaikom ruskinem ir ne tik, nes viskas sala.. tepalai sala ir t.t. jei ivaziavus i garaza autobuso stabdziai prisala, tai vapse tam direktoriui tik sleptis po lapais… ir apskritai kad ir tam paciam lauke aiksteles autobuso, visur pilna duobiu, ivaziavimas apskritai i busturo kiema, dar nuo tarybiniu laiku, per mazai ar per daug pasuksi vaira, tai gali ir neitilpt per ta siaura pravaziavima, o jei dar autobusas zemagrindis, tai isvis pervaziuoji kaip per kaukazo kalna…, apacias autobuso gali uzkliuti.. zodziu, kolkas to gerumo labai mazai..

    1. Che che
      2017-02-16 20:39 Atsakyti Pranešti

      Vasara uztat gerai lauke +30 o garaze 15

  3. Busturas
    2017-02-13 11:34 Atsakyti Pranešti

    Kodėl atleidžia, ar jau atleido ilgametį darbuotoją ir vieną geriausių įmonės specialistą Vilių Laužiką. Be jo Busturo ateitis miglota. Viliau, nepalik mūsų!!!

    1. Valio
      2017-02-13 12:33 Atsakyti Pranešti

      Seniai laikas buvo.

  4. vairuotojas
    2017-02-12 16:03 Atsakyti Pranešti

    ne sio direktoriaus darbai isvardinti,tai BIELINSKO nuopelnas ir ner ko jam pasakoti ,atejo is Girtekos rem. dirbtuviu bet busture remontas kaip ir buvo ,nera darbu kokybes,stringa detaliu pristatymas o kazkodel teh.direktorius nepajudinamas.buna dienu ,kad nera su kuo vaziuoti i reisa,

    1. Anonimas
      2017-02-13 16:17 Atsakyti Pranešti

      man atrodo sis dir.atejo isardyti autubusu parka,jau viena konkursa pra…sa,buves dir.T. BIELINSKAS nuo pirmu dienu pasijuto kad naujas seimininkas ,jei ne mero uzgaida dviauksti autobusa ikisti Busturui ,ivyko konfliktas,Bielinskas iki galo ir teisingai pasielge ,kad lauzas neves keleiviu

  5. Anonimas
    2017-02-12 10:50 Atsakyti Pranešti

    Tiek daug darbų padarytų , nors visi darbai padaryti iki jam ateinant. Moka žmogus pasigirti. Gal dar galėtų papasakoti, kaip konkursą į gen. dir. laimėjo.

  6. Siaip tai
    2017-02-11 11:29 Atsakyti Pranešti

    Pirmiausia reikejo pradeti nuo remonto bazes (dirbtuviu renovacijos). Seniai bebuvau, tai kazin ar dar burzuikomis ten tebesisildo?

    1. Anonimas
      2017-02-12 10:44 Atsakyti Pranešti

      geras

Komentaro rašymas